donderdag 16 mei 2013

Wie schuilt er achter 'daydream'?

Ik ben Tina, ben geboren in het jaar 1988, heb twee zussen en één broer.
Ik leef in het dorpje Baasrode, dat ligt vlak aan de Schelde.

Momenteel woon ik alleen, in een veel te groot huis. Maar daar komt binnenkort verandering in.

Ik ben meter van een coole kerel, Dennis, en tante van een kleine prinses, Iris.

Wat ik leuk vind in het leven? Lachen, muziek, dansen, zingen, fietsen, in de natuur vertoeven, experimenteren in de keuken, creatief bezig zijn, de kleur paars, een lekker tasje thee, en natuurlijk ook (het belangrijkste zowat) mijn vriend.

Als administratief bediende bij een bedrijf niet ver van thuis vul ik het meeste van mijn tijd, daarnaast volg ik een cursus Hulpkok in avondschool. Andere hobby's zijn: naaien, haken, fietsen en plezier maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten